Szyna fsb jak ustawic w biosie na 166 zeby dzialalo???

Autor: C&C (celjusz_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 00:37:22 MET DST

Mam problemik chce sobie szyne przestawic ze 133 na 166 ale jak to robie to
mi sie wiesza windows i wyskakuja komunikaty ze nastapil blad w zapisie do
pamieci. Moja plyta glowna to soltek sl-75frn-l, procesor 1700xp thunder B,
ddr512 333mhz i radeon 9100. Ustawilem napiecie na procka na 1,65 napiecie
pamieci podnioslem o 0,1 Cl dalem na 2,5 a mnoznik roznie ale chcialem
chociaz na 10. Temperaturke trzyma mi na poziomie 40 stopni. No i nie wiem
co mam wiecej zrobic?? Mozliwe ze jest to wina zasilacza bo moj ma chyba
tylko 230W. Czekam z niecierpliwoscia na odpowiedzi i podpowiedzi za ktore z
gory dzieki wielkie. Pozdrawiam