Re: Szyna fsb jak ustawic w biosie na 166 zeby dzialalo???

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 01:44:43 MET DST

Przemek_Szrk wrote:
> Timingi pamieci ustaw na Optimal.

Troche OT - ale wiadomosc do wszystkich podkrecaczy dzialajacych na nforcach
i krecacych ponad mozliwosci pamieci - jezeli przekraczacie domysle
taktowanie pamieci nie zostawiajcie timingow na 'optimal' - przynajmniej na
asusie mialem cos takiego ze plyta dawala _za duze_ opoznienia i komp nie
chcial wstawac...

> Nie znam tego Solteka i nie wiem czy ma mozliwosc wyboru dzielnika
> FSB/PCI/AGP.. jesli ma staraj sie tak dobrac zeby PCI = 33 MHz,
> AGP= 66MHz.

napewno jest automatycznie, w koncu nforce:)

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl