Re: DDR 333MHz czy DDR 400MHz

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 23:03:57 MET DST

Użytkownik "Ja_Nul^" <ja_nul_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Mam athlonka 1700+ chyba z dobrej serii, osadzę go najprawdopodobniej na
> mobo Abita NF7-S, muszę też kupić ramy, i tu pojawia się moje pytanie,
> wszyscy znamy historię z lepszą wydajnością kompa przy synchronicznej
pracy
> pamięci z FSB proca

ach.. pochlebiasz nam :)... jakiz miły młodzian :).. widziala pani ? ;)

> (athlona mam zamiar podkręcić jedynie na FSB 166)

i do tego rozsadny :)

> więc czy jest sens dopłacać do DDRów 400MHz

jesli Cie na to stac.. jak najbardziej. Moze sie okazac ze chcialbys tych
kilka herzow wiecej.

> (wariant bardziej przyszłościowy)

eccola !

> a jeśli tak to czy jeżeli zmniejszę prędkość kości w biosie, wszystko
będzie
> działało tak jak przy kościach 333Mhz czyli jak to bywa na płytach z
nforce
> 2 wydajniej, i czy faktycznie jest sens zmniejszać?

yyyy... hmmm.. no tu to nie do konca kumam... co chcesz zmniejszac wzgledem
czego ?

Pusc go jak w ksiazce stoi 166 *12.5.. otrzymasz pieknego 2600+ z przywotymi
wartosciami napiecia i temperatura w granicach 43-50.
Pamieci synchro i wszystko cacy.
Wydajnosc o kilkadziestac procent w gore zadnym kosztem, przy zachowaniu
stabilnej pracy.

> Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam!
alez prosze prosze.. pani sie czestuje

> Ja_Nul^