Kworld 7134 wiesza kompa co 15 minut

Autor: Marcin Wielocha (marcin.wielocha_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 23:00:53 MET DST

Szanowni grupowicze,

dzisiaj pojawił się dziwny i nieprzyjemny problem z tunerem telewizyjnym
Kworld opartym na chipie Philips'a.
Wczoraj z powodu awarii procesora byłem zmuszony wymienić go na nowy.
Do tej pory nie było problemu z oglądaniem telewizji, ale dziś obraz, a wraz
z nim cały komputer wiesza się średnio co 15 minut (poprzednio tego nie
było).
Tuner pracuje na sterownikach dostarczonych przez producenta pod Win Xp.
Komputer jest dosyć mocny (AMD 2000, 256mb DDR, AsRock VT2, TNT1, IBM40)
toteż nie jest to problem związany ze sprzętem, ale....
Po zainstalowaniu nowszych sterowników narazie nie stwierdziłem tego błędu,
ale kiepsko współpracują z IuVCR (brak dźwięku).

Czy ktoś z was, użytkowników tej karty może zna odpowiedź na pytanie, lub
spotkał się z podobnym problemem:
1) natrętnego wieszania się obrazu i komputera w czasie oglądania telewizji
2) problemów związanych z nowymi sterownikami i IuVCR (lub innymi cyfrowymi
wideami)

Z góry dzięki za odpowiedź!

--
Pozdrawiam,