DDR 333MHz czy DDR 400MHz

Autor: Ja_Nul^ (ja_nul_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 22:28:18 MET DST

Witam!

Mam athlonka 1700+ chyba z dobrej serii, osadzę go najprawdopodobniej na
mobo Abita NF7-S, muszę też kupić ramy, i tu pojawia się moje pytanie,
wszyscy znamy historię z lepszą wydajnością kompa przy synchronicznej pracy
pamięci z FSB proca (athlona mam zamiar podkręcić jedynie na FSB 166) więc
czy jest sens dopłacać do DDRów 400MHz (wariant bardziej przyszłościowy) a
jeśli tak to czy jeżeli zmniejszę prędkość kości w biosie, wszystko będzie
działało tak jak przy kościach 333Mhz czyli jak to bywa na płytach z nforce
2 wydajniej, i czy faktycznie jest sens zmniejszać?

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam!

Ja_Nul^