Re: AAAAAAA!

Autor: yahu (yahu_at_NO_SPA_M.astercity.net)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 16:21:30 MET DST

> jakiejś
> zamocowaniu
> >

> Radze przy tym monitorowac temperature, bo gdy dysk nie jest przykrecony
do
> obudowy (nie przylega - nie odprowadza ciepla) bardziej sie grzeje.
> Teraz moze juz nie ma upalow, ale rozwiazanie powinno byc na kazda pore
> roku.
> Moze przykrec sanki (przejsciowka z 3,5 na 5,25 cala do mocowania dysku)
lub
> zobacz moj pomysl na stronce ponizej (radiatory na HDD).

Eeee tam, mi BV 120GB siedziala a raczej wisiala na opaskach zaciskowych w
powietrzu osiagala temperature do 44C w lecie,a upaly byly straszne. Za to
mam bezszelestny komputer. Trzy dni temu polozylem na pascie silikownowowej
na twardym dysku jakis stary radiator od PII i tempspadla do 36C !!! IMO
rewelacja ;)).

Obudowa jak sie okazuje wcale az tak duzo nie odbiera... chyba, zeby
przykrecic na paste, inaczej jest za mala powierzchnia styku miedzy
powierzchniami...

Ogolnie jesli ktos chce miec cicho to tylko WC, i dyski podwieszone na czyms
w miare elastycznym.. i oczywiscie jako tako skrecona obudowa ;))))

--
Pozdrawiam
Jan Domański