Re: Monitor gasnie!

Autor: voice (po.co_at_komu.dzis)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 16:10:24 MET DST

> Mam pytanko, jak jest z jakoscia obrazu na tym Twoim monitorku? Czy czcionki
> w 1024x768 i 85 Hz lub 100Hz sa wyrazne i ostre?

Wlasciwie nie mam porownania, wczesniej mialem ctx vl510, 15 cali -
pracowalem przy 800x600. Jak dla mnie teraz czcionki sa ostre niczym zyleta!

Maly test:
- rozdzielczosc 1024 x 768
- m$ word
- czcionka verdana
- powiekszenie 144%
- odleglosc oczu od monitora ~50cm (zakladamy ze dobrze widze ;))

Tekst o rozmiarze 4 mozna jeszcze czytac. Piatka jest juz naprawde
bardzo wyrazna. Aha, nie wiedze roznicy w ostrosci przy 85 i 100Hz.

> Warto go kupic?

Jeszcze nie wiem, mam go zbyt krotko.
Jesli okaze sie ze to samoczynne wylaczanie to defekt i monitor zostanie
wymieniony, i bedzie dzialal ok - to uwazam ze tak.
Ale przeciez kazdy o swoim sprzecie mowi dobrze, wiec nie jest to
obiektywna ocena.