Re: Czesci komputerowe taniej niz w sklepie- z hurtowni nowe na gwarancji.

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 15:32:12 MET DST

Użytkownik "..:::::gRoT:::::" <roki-kulesza_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:bja13g$3v7$1_at_atlantis.news.tpi.pl

> Po pierwsze grupa jest poswięcona sprzętowi a mój post
> jak najbardziej go dotyczy więc nie czepiaj sie bezpodstawnie, ze
> NTG.

Jasne - sprzętowi, a nie handlem tym sprzetem.

> Po drugie, nie widze sensu rozpisywania sie na temat sprzedaży
> [...............]

Już Ci grzecznie napisałem, że "od sprzedaży" są odpowiednie
i do tego przeznaczone grupy. Teraz dodam, że jest jeszcze
www.allegro.pl

> Po trzecie, "prov" to była literówka z mojej strony, jak widać
> inteligentni ludzie (kontaktujący się ze mną na priv) zrozumieli o co
> chodzi a dla mniej inteligentnych (takich jak Ty) zostaje zapytanie
> [...................]

Jako inteligentny facet powinieneś wiedzieć, że w OE jest
funkcja "Sprawdź pisownię" (F7). Rób to przed wysłaniem
posta to Ci przecinki powstawia. :)

> Wniosek wyciągam jeden....... jesteś albo tak zakompleksiony albo w

Wyciągnij wpierw wnioski z tego co do Ciebie piszę. Później
zajmij się "resztą".

> Post specjalnie dla Ciebie napisałem z polskimi znakami (normalnie
> tego nie robię), (...)

I bardzo źle, że "normalnie tego nie robisz". W usenecie na
grupach polskojęzycznych powinno się używać czcionek "PL".

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę."