Re: Czesci komputerowe taniej niz w sklepie- z hurtowni nowe na gwarancji.

Autor: .....:::::gRoT:::::...... (roki-kulesza_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 14:54:46 MET DST

               Po pierwsze grupa jest poswięcona sprzętowi a mój post jak
najbardziej go dotyczy więc nie czepiaj sie bezpodstawnie, ze NTG. Po
drugie, nie widze sensu rozpisywania sie na temat sprzedaży części - dałem
nagłówek, powtórzyłem niżej i to wszystko (moim zdaniem wystarczy), jak ktoś
będzie zainteresowany to się ze mną skontaktuje, nie bede wypisywal więc
wszystkiego na grupie bo post by był niemiłosiernie długi a co za tym idzie
Twoja uwaga dotyczaca mojej niewiedzy w pisaniu postow rowniez staje się
niesłuszna. Po trzecie, "prov" to była literówka z mojej strony, jak widać
inteligentni ludzie (kontaktujący się ze mną na priv) zrozumieli o co chodzi
a dla mniej inteligentnych (takich jak Ty) zostaje zapytanie mnie co to
jest....... Ale rozumiem i wyjaśniam: Chodziło mi o priv (private z
angielskiego, skrót przyjęty nie tylko na grupach dyskusyjnych) - czyli
kontakt ze mną przez e-mail (jeżeli nie wiesz co to jest e-mail lub grupa
dyskusyjna polecam www.google.com ).

Wniosek wyciągam jeden....... jesteś albo tak zakompleksiony albo w życiu
codziennym wszyscy po Tobie potwornie jeżdżą, że się wyżywasz na grupie i
czepiasz sie głupich szczegółów. Pozdrawiam i jak na przyszłosc będziesz sie
miał znowu dopierniczac o takie głupoty to lepiej nie pisz nic wcale, bo
posty tego typu nie wnoszą nic na grupe a wręcz przeciwnie tworzą jedynie
ząmet.

Post specjalnie dla Ciebie napisałem z polskimi znakami (normalnie tego nie
robię), sprawdzając błedy ortograficzne, abyś w pełni mogł go zrozumieć.
Starałem się również dobierać łatwe w interpretacji słowa oraz frazy, w
razie trudności z przeczytaniem radzę sie cofnąć do szkoły podstawowej.

Pozdrawiam wszystkich.