Re: Czesci komputerowe taniej niz w sklepie- z hurtowni nowe na gwarancji.

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 10:33:28 MET DST

Użytkownik "Andrzej_K." <nie_podaje_at_no.spam.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "..:::::gRoT:::::" <roki-kulesza_at_wp.pl> napisał w
> wiadomości news:bja13g$3v7$1_at_atlantis.news.tpi.pl

> Jasne - sprzętowi, a nie handlem tym sprzetem.

A mnie się podobają zasady, jakie panują na pl.rec.muzyka.gitara.
Nie można tam słać spamu i reklam, ale jak ktoś coś ma fajnego
do sprzedania albo znajdzie gdzieś fajną okazję albo znajdzie coś
fajnego na allegro, to pisze to na grupę.
Oczywiście gitary to coś zupełnie innego, niż sprzęt komputerowy
i wcale nie o to mi chodzi, żeby tutaj wprowadzać takie same zasady,
tyle że... jak ktoś coś będzie chciał zareklamować, to zrobi
to tak, że nawet nie będzie wyglądało na reklamę (np. pracownik
firmy X może udawać zadowolonego klienta tejże firmy).
Zresztą i tak prędzej czy później to nas czeka, tak samo, jak
jest teraz na zachodnich grupach dyskusyjnych.
A czepiać się tylko dla zasady... jaki to ma sens? "Nie przeszkadza
mi to, ale łamie toto zasady, więc się czepię"?

Nie planuję zbyt wiele wiadomości na ten temat pisać, to
tylko moje zdanie, którego nie mam zamiaru jakoś specjalnie
forsować.

Pozdrawiam wszystkich,
Artur