Re: monitor CRT 19"

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 14:25:15 MET DST

Użytkownik "Artur Czeczko" napisał:

> Ja niczego takiego nie zauważyłem. Może to zależy
> od programów, jakich się używa.

Oczywiście, masz absolutną rację. Tylko, że właśnie wiele programów jest
pisanych przez programistów, którzy nie dokońca znają zasady tworzenie
interfejsu urzytkownika. I nie wszyscy zdają sobie sprawę, że powinni
dostosować program do indywidualnych preferencji każdego z nich. Ja akurat
stosunkowo dużo programuję i znam wiele komponentów, które można zastosować
w programach w taki sposób, że po przeskalowaniu rozmiarów elementów GUI
wychodzi z tego kaszana.

> jeśli przeszkadzała mi kiedykolwiek za duża rozdzielczość,
> to nie dlatego, że coś było za małe, tylko że było niewyraźne.

Rozumiem, ale dla przykładu podam, że mój Flatron 915 FT+ w 1280x1024 i 100
Hz daje naprawdę znakomity i bardzo ostry obraz. Naprawdę ciężko dopatrzyć
się jakiejkolwiek wady. Ale mimo wszystko - praca w tej rozdziałce to
prawdziwa męczarnia.

--
Pozdrawiam,
Sniper