Re: Warto to?

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 14:48:00 MET DST

Sniper wrote:

> Tak, pomagałem już kilku znajomym posiadającym takie płyty. Nie będę
> się rozpisywał, bo nie ma sensu. Wystarczy, że powiem, iż dawno
> zniechęciłem się do tanich wynalazków.

No ale co z nimi bylo nie tak? Jesli nie chce popierac swoich opini faktami
to przykro mi, ale nie moge Cie uwazac za kogos kogo opinie powinienem
szanowac.

> No, ja przesiadłem się z Elsa Gladiac MX (GF 2 MX) na Sapphire 9100 i
> na monitorze LG Flatron 915 FT+ nie widzę żadnej różnicy.
> Porównywałem obraz na Herculesie o którym piszesz i również jest
> identycznie. W obu przypadkach obraz stabilny jak żyleta, więc
> naprawdę nie wiem, skąd biorą się opinie, że jedno jest gorsze a
> drugie lepsze. W pracy mam kilkadziesiąt kart różnych producentów.
> Nie widzę absolutnie żadnej przewagi Radeonów pod tym względem.

Co ma wspolnego stabilnosc obrazu z jego jakoscia? Moze po prostu nie jestes
w stanie zauwazyc roznicy, bo sprawdzasz na beznadziejnym monitorze?

IMO chyba nie masz pojecia o czym piszesz.

> I też doszukałbyś się na grupie setek opinii, że wszystko działa
> znakomicie. Takie są prawa grupy. To tak jak z płytami ECS, czy
> ASRock. Jedni je wielbią, inni krytykują. Ale ci, którzy wolą unikać
> problemów, po prostu takich wynalazków nie kupują.

Oczywiscie...Codegen bedzie dzialal znakomicie, ale do czasu. Z tego co
zauwazylem, to niewiele ludzi narzekalo na plyty ASRocka'a, a wiekszosc osob
je sobie chwali. Z ECS'em jest na odwrot.

--
p.
Solec-Zdroj (zdjecia itp.) ZAPRASZAM=> http://republika.pl/soleczdroj