Re: chlodzenie Athlona XP 2500+

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 09:33:30 MET DST

In news:bj8vhv$rck$1_at_foka1.acn.pl,
Sławek typed:
> Witam
>
> Moj athlon xp 2500+ (nie krecony) z wiatrakiem coolermaster aero 7
> lite ( przy 3500 obrotow) praktycznie nie schodzi ponizej 55 stopni i
> nie jest to chyba normalne :(
> Po odpaleniu jakiejs gierki 3d temp. rosnie do 60 albo i wiecej.
> Plyte mam msi na kt 600, do coolera na procku jest dojscie chlodnego
> powietrza z poza obudowy. sytuacja taka same bez wzgledu na paste
> chlodzaca (srebrna standartowo dodawana do colera dziala tak samo jak
> obecnie nalozona biala). Obudowa to chieftec (bez dodatkowych
> wentylatorkow).

nie przejmuj sie ta temperatura. prawdopodobnie jest ona odczytywana z jadra
procesora dlatego jest taka wysoka. ja po zmianie plyty z kt400 na kt600 mam
temperature wieksza o 17 stopni. czyli kwestia czujnika (bo radiator jest
tak samo cieply). Gdyby mu bylo za cieplo to by sie wieszal, a mam
podkreconego xp1700+ na 2600+ (166X12,5).

pzdr.
trzmiel