Re: Warto to?

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 11:44:19 MET DST

Sniper wrote:

> Spox.

> Mimo, iż zaznaczyłeś, że nie musi to być demon szybkości, wybrałbym
> coś szybszego (pomijam fakt, że możesz trafić na dobrze podkręcalną
> wersję tego A.1,7+), zwłaszcza że różnica w cenie będzie niewielka.

Nie przesadzaj ze A 2+ jest duzo szybszy od 1,7+. Uwazam, ze ta roznica nie
jest warta tych 60 PLN i lepiej dlozyc ta kase do porzadnej obudowy.

> Spox, ale jeszcze zależy jakiej pojemności mają być te moduły, bo ten
> fakt pominąłeś. W każdym razie, sugerowałbym 1 większy moduł niż 2
> mniejsze. Łatwiej później sprzedać i rozbudować.

Wiem, ze latwiej, ale z drugiej strony jak padnie jedna kostaka to bedzie
zawsze dzialac druga.

> Nie znam tego modelu, więc się nie wypowiem. Osobiście wybrałbym coś
> MSI. I czy koniecznie musi być aż taki chipset do takiego procesora?

> Wybij to sobie z głowy!
> :)

A czemu? Ja mam A1,6+ na starszej plycie jeszcze na SDRAM'ach i naprawde nie
mam na co narzekac. Tak jak pisalem poprzednio. Komputer ma dzialac
stabilnie, predkosc nie jest piorytetem.

> Jeżeli to ma być pierwszy komputer twojego kolegi, to chyba
> sugerowałbym coś z serii GF. Mniej problemów, zwłaszcza dla
> początkującego. Chyba, że masz ochotę spędzać u kolegi część swojego
> czasu na konfigurowaniu sterowników.

Zdaje sobie z tego sprawe, ale chce miec w miare dobra jakosc obrazu a
niestety GF'y tego nie gwarantuja, szczegolnie te tansze. A kumpel nie chce
kupic uzywanego Matroxa wiec....wybrou imo innego nie ma.

> Spox, choć osobiście szukałbym modelu z 3-letnią gwarancją.

> Tu chyba nic nie doradzę. Ja uwielbiam Flatrony, ale widziałem kilka
> modeli, które padły po roku pracy. Z Samsungiem jest podobnie.

Oj ja widzialem kilka Flatronow i imo o wiele lepsze sa monitory na
kineskopach Sony, chocby CTX.

--
p.
Solec-Zdroj (zdjecia itp.) ZAPRASZAM=> http://republika.pl/soleczdroj