Re: Partycje.- podział- zagubiony obszar.

Autor: MariuszC (marcukr_at_op.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 11:33:35 MET DST

Paweł wrote:
> Mam dysk 10GB ( laptop) - na nim zainstalowany był XP.
> postanowielm to zmienić
> na 98
> W czasie właczenia fdisk-a pojawił sie jakiś niestandardowy komunikat,
> ale niestety nie pamietm o co mu chodziło.
> W każdym razie dalej kiedy zaczałem dzielić dysk okazało sie że wykrywa mi
> go jako 5.7 GB,
> Nie mam pojecia gdzie sie podziała reszta,
> próbowlame Ranisch Partition Manager (znałazł mi za moimi dwoma partycjami
> 2.5 MB wolnego-a dalej pisze że jest folnego 2024 GB !!!)- chociaż nic z
> [...]

Ja bym spróbował uruchamiać te programy na innym komputerze z Twoim
dyskiem podłączonym, ale tak aby nie był z niego odpalany system (bo
jak rozumiem, uruchamiasz te programy w systemie odpalonym z tego
dysku).
Możesz jeszcze spróbować zbootować kompa z płyty z XP i w nim
w momencie wyboru partycji docelowej powywalać wszyskie partycje dysku,
zakończyć instalację, potem zbootować z dyskietki i fdiskiem podzielić
dysk i zainstalować 98.
Mariusz