Re: Partycje.- podział- zagubiony obszar.

Autor: Loonie (loonie2_at_tlen.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 14:46:42 MET DST

W pewien wiosenno-senny dzionek owieczka MariuszC napisała liścik
<bj9l5j$mdo$1_at_news.onet.pl> i puscila go z wiatrem...

> Ja bym spróbował uruchamiać te programy na innym komputerze z Twoim
> dyskiem podłączonym, ale tak aby nie był z niego odpalany system (bo
> jak rozumiem, uruchamiasz te programy w systemie odpalonym z tego
> dysku).
> Możesz jeszcze spróbować zbootować kompa z płyty z XP i w nim
> w momencie wyboru partycji docelowej powywalać wszyskie partycje dysku,
> zakończyć instalację, potem zbootować z dyskietki i fdiskiem podzielić
> dysk i zainstalować 98.

Jeżeli nie chcesz odzyskać danych to możesz spróbować sformatować dysk z
poziomu biosa. AFAIR po tym powinien być czyściutki. A w ogóle to może Bios
ci go źle wykrywa i dlatego co głupsze systemy się go słuchają (spróbuj
autodetect).
   W ogóle to 98 to IMO lipa w porównaniu z XP o ile masz wystarczający
sprzęt. Jeżeli wydaje ci się, że nie masz to powyłączaj wszystkie bajery i
efekty, a może się okazać że masz. Poza tym możesz mieć równocześnie XP i
98 a nawet emulować 98 pod XP. Do pierwszego potrzebne są dwie partycje, do
drugiego mocny sprzęt albo mało wymagające programy na emulacji 98.

--
Loonie
Violence is not an option - American History X