Re: Warto to?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 10:46:05 MET DST

Użytkownik "perszing" napisał:

> Obudowa jakis Enlight/Chieftec 300/350W.do 350 PLN

Spox.

> Procek Athlon 1,7+

Mimo, iż zaznaczyłeś, że nie musi to być demon szybkości, wybrałbym coś
szybszego (pomijam fakt, że możesz trafić na dobrze podkręcalną wersję tego
A.1,7+), zwłaszcza że różnica w cenie będzie niewielka.

> Pamiec 2x KingStone DDR 333 CL 2.5

Spox, ale jeszcze zależy jakiej pojemności mają być te moduły, bo ten fakt
pominąłeś. W każdym razie, sugerowałbym 1 większy moduł niż 2 mniejsze.
Łatwiej później sprzedać i rozbudować.

> Plyta GigaByte GA-7VT600 KT600................210 PLN

Nie znam tego modelu, więc się nie wypowiem. Osobiście wybrałbym coś MSI. I
czy koniecznie musi być aż taki chipset do takiego procesora?

> lub tanszy
> ASCrock K7VT2 KT266A SDR/DDR

Wybij to sobie z głowy!
:)

> Grafika...HERCULES Radeon 8500

Jeżeli to ma być pierwszy komputer twojego kolegi, to chyba sugerowałbym coś
z serii GF. Mniej problemów, zwłaszcza dla początkującego. Chyba, że masz
ochotę spędzać u kolegi część swojego czasu na konfigurowaniu sterowników.

> HDD....Segate Barracuda7 7200RPM 80GB (2 lata gwarancji)

Spox, choć osobiście szukałbym modelu z 3-letnią gwarancją.

> Monitor

Tu chyba nic nie doradzę. Ja uwielbiam Flatrony, ale widziałem kilka modeli,
które padły po roku pracy. Z Samsungiem jest podobnie.

--
Pozdrawiam,
Sniper