Re: monitor CRT 19"

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 10:46:27 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <NOSPAM_mk_at_popnet.pl> napisał w wiadomości
> Chyba 1600x1200 to jakby ciut za dużo na 19".
> Jakby sie uprzeć to i na 21" to za dużo....
> Ale szaleńcy (przyszli klienci vision-express) pracują na 17" w 1280x1024
> większych...

Po raz kolejny widze, ze ktos tego typu glupoty wypisuje.

1) Im wiecej DPI, tym lepsza jakosc obrazu (dotyczy zarowno
druku, jak i wyswietlania na ekranie)
2) Wysoka rozdzielczosc w zaden sposob nie jest szkodliwa
dla wzroku
3) Szkodliwe dla wzroku moga byc: niskie odswiezanie,
nieostry obraz, bardzo male elementy na ekranie, jednak
wielkosc wyswietlanych na ekranie elementow nie jest
tak silnie uzalezniona od rozdzielczosci, wiele rzeczy mozna
sobie ustawic, jakiej maja byc wielkosci.

No, zeby ostatni raz ktos mi tu takie glupoty wypisywal.
Bo bede bil. ;-)

Pozdrawiam,
Artur