AMD AhlonXP 1600+, ESC K7VTA3 3.1, 512 MB DDR266... NTFS

Autor: Piotr Paszkowski \(Patefoniq\) (ppaszkowski_at_mpk.lodz.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 10:03:11 MET DST

Witam!
Moze wy jestescie w stanie mi pomoc, bo juz nie mam sily. Mam Athlona XP
1600+, plytke ECS K7VTA3 3.1 (DDR333), 512 MB RAM DDR 266 i system na NTFS
(XP). Mam taki problem:
Jak wlaczam kompa na zimno (po dlugim - nocnym, nieuzywaniu), to po
przejsciu tabelki i loga windosowskiego wyskakuje blu skrin (oczywiscie kod
bledu znany tylko microsoftowi). Dopiero po paru takich blu skrinach (czytaj
resetach), moge normalnie system odpalic. Udalo mi sie jak na razie dojsc do
tego, ze nalezy go rozgrzac, tzn. zalozyc np. haslo na bios (system) i po
powiedzmy 10-15 minutach je wpisac i puscic dalej (oczywiscie nie musi to
byc haslo, mozna go poprostu spauzowac na tabelce, czy gdzies tam przed
uruchomieniem samego systemu). Co jest dziwne, ze jak juz sie dobrze
uruchomi to pozniej moge go wylaczac, resetowac itp.
Co moze byc przyczyna??!!
Czy moze to byc jakis zimny lut, lub jakas zasniedziala nozka na procku, czy
bog wie czym innym??!!
Pomozcie!!
Z gory dziekuje i pozdrawiam

--