Re: Radeon 9100 - jaka karta?

Autor: Dark (darkmartin_at_box43.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 08:02:08 MET DST

Użytkownik "Marcin Chmielewski" <marcin_chmielewski_at_nospam.o2.pl> napisał w
wiadomości news:bj7i1i$smi$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Ja po bardzo krotkim namysle wybralem Saphirre. Ta chodzi na ABIT BE6-II
bez
> problemu. (BX AGP 2)
> Ale pewnie wolalbys potwierdzenia od kogos kto uzywa dokladnie takiej
karty
> a nie tylko chipsetu
>
> Axel
Wziołem ze sklepu też Saphire, dziś ją oddaje bo się okazała 64 bit.
Ale ładnie działa. Myślałem aby wymienić mojego Celerona 900 na coś lepszego
(teraz mam Matroxa G450)
ale okazało się że taki radeon załatwia całkowicie problem z grami
(oglądałem Warcrafta 3 i Tomb Raider Angel of Darkness)
i nic szybszego nie jest mi potrzebne ;-)
Szkoda tylko że troche cieplej sie robi i bardziej szumi. Jednak Enlight
230W spoko daje rade.

Pozdrawiam Dark