Re: Ati 3D rage II C - warto ?

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 07:35:47 MET DST

Witam.
Pan(i) paweł <pw2_at_poczta.onet.pl> na pl.comp.pecet napisał(a):
> Potrzebuję taniej karty graficznej
> do płyty gł. Abit KT-7.
> Czy Ati 3D rage II C jest dobra ?
> Warto ją kupować ?
> Są z nią jakies problemy ?
> Czy ta karta nadaje się na magistralę
> AGP x2 na Abicie KT-7 ?

Rage'e były też na AGP (sam niedawno taki komputer odrestaurowałem) i
nie powinno być z nimi problemów. Niestety jest to dość stara
konstrukcja, nie obsługuje opengl, więc nie pograsz sobie.
Mi się udało uruchomić Quake 2 na softwarowej obsłudze grafiki.
Z innych tanich kart to może Riva TnT 2 ? Sam mam taką w domciu (wersje
PRO). W nowsze gry oczywiście nie pogram, ale np. Quake 3 chodzi
ślicznie :).
<SPAM> Jak byś mieszkał lub był w okolicach Sieradza to moge odsprzedać,
bo zamiaruje się przesiąść na coś lepszego.</SPAM>
W sklepach można też spotkać jeszcze dość tanie starsze radeonki.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wołek | www.wolek.prv.pl | wolek[at]pf.pl