Re: Radeon 9100 - jaka karta?

Autor: Marqs (marqs_at_pf.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 19:33:39 MET DST

> troche poczytałem i wydaje mi się że najlepiej będzie jak wezme sobie
> Radeona 9100 64 MB, tylko nie moge się zdecydować na konkretną karte,
myśle
> o Hercules ' ie.
>
> Może poradzicie. Acha i czy to bydle na 100% chodzi na chipsecie BX (AGP
2).
> w dokumentacji niby pisze że tak ale wolałbym usłyszeć potwierdzenie.

Ja uzywam Herculesa i nie moge narzekac. Sprawa rozbija sie w grach o duzych
wymaganiach ( slaby zasilacz, sterowniki). Osobiscie nie moglem pograc w
UT2003 bo sie wieszal; w U2 tez ale tu od czasu do czasu. Dodam ze mam
win98, wiec to pewnie tez ma jakis wplyw. Jest jeszcze jeden blad. Po
wyjsciu z dos'a (tryb msdos) mam kolorowe plamki. Wymagany jest restart.
Jesli chodzi o sterowniki to zauwaz ze producent nie ma na stronie takich,
musisz uzywac catalysta. To na temat karty. Plyte mam P4S333 wiec opini o BX
nie mam podstaw udzielic.

Marqs