Re: mój złom - proszę o porady co z nim zrobić?

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 17:13:01 MET DST

Użytkownik "kapitan NECIK" <formatx_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
 Witam!
> Mój komputer ma już prawie 3 latka ;-(
> Oto jego konfiguracja:
>
> procesor: Intel Celeron 634 MHz
> RAM: 320 MB (było 64 ale dokupiłem 256)
> grafika: NVIDA RIVA TNT2 Model 64 /32 MB/AGP
> dysk: Samsung SV2042H pojemośc 20,4 GB
> płyta głowna: sam nie wiem, na instrukcji jest taki napis: BVD2
>
> W tej chwili gdy to piszę użycie procesora wynosi ...
> Skacze, raz jest 2% zaraz 15% a czasami nawet i więcej ;-(
> Nie wiem gdzie dokładnie podana jest temp. ale w DOSie znalazłem takie
coś:
> Currert System Temp. 28 oC / 82 oF

To nie jest taki znowu zlom.
System Temp nic nie znaczy, potrzebujesz
temp. z profesora.
Zrob jak tu zalecono, zmien wentyl (trzy lata mu wystarczy),
TNT2 jak chcesz zmieniac to minimum na GF4MX440SE na DDR
najlepiej powaznej firmy lub lepsza, inaczej nie zauwazysz roznicy.

pozdrawiam
Adams
PS. Maruda jestes i tyle, bardziej serio to powinnes byc szczesliwy
ze trzy lata bez zadnej awarii ! :-)))