mój złom - proszę o porady co z nim zrobić?

Autor: kapitan NECIK (formatx_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 16:39:20 MET DST

Witam!
Mój komputer ma już prawie 3 latka ;-(
Oto jego konfiguracja:

procesor: Intel Celeron 634 MHz
RAM: 320 MB (było 64 ale dokupiłem 256)
grafika: NVIDA RIVA TNT2 Model 64 /32 MB/AGP
dysk: Samsung SV2042H pojemośc 20,4 GB
płyta głowna: sam nie wiem, na instrukcji jest taki napis: BVD2

W tej chwili gdy to piszę użycie procesora wynosi ...
Skacze, raz jest 2% zaraz 15% a czasami nawet i więcej ;-(
Nie wiem gdzie dokładnie podana jest temp. ale w DOSie znalazłem takie coś:
Currert System Temp. 28 oC / 82 oF
A ten wiatraczek to chodzi jakby chciał a niemógł ;-( (o tym jak bardzo go
słychać to nawet nie napiszę).
Ktoś powiedział mi że (tutaj dam cytat): "...mam do d**y grafikę"
Czasam jest tak że zamkne jakieś okienko a ono jeszcze przez parę sekund
jest widoczne.
Dodam jeszcze że ten "wspaniały" komputer złożył Optimus (Young 633A)
Z góry wielkie dzięki za wszelkie porady co najpierw w tym kompie wymienić.

--
[---> NECIK
[---> GG: 4014480