Re: mój złom - proszę o porady co z nim zrobić?

Autor: Ja_Nul^ (ja_nul_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 18:39:53 MET DST

Użytkownik "Adams" <adams_at_as-soft.com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kapitan NECIK" <formatx_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam!

> coś:
>
> To nie jest taki znowu zlom.
> System Temp nic nie znaczy, potrzebujesz
> temp. z profesora.
> Zrob jak tu zalecono, zmien wentyl (trzy lata mu wystarczy),
> TNT2 jak chcesz zmieniac to minimum na GF4MX440SE na DDR
> najlepiej powaznej firmy lub lepsza, inaczej nie zauwazysz roznicy.

Tu akurat bym polemizował, tzn. nie twierdze, że opłaca się wymieniać w tej
chwili rivę na gf2 mx400, bo się nie opłaca, ale różnica jest dość znaczna,
sam tak zrobiłem jakieś 1,5 roku temu (miałem wtedy celeronka 700 i rive
TNT2 32MB wymieniłem na no name (bo Pine to chyba nie jest jakaś dobra
firma) gf-2mxa400) i zaobserwowałem dość znaczne przyspieszenie w grach.

> pozdrawiam
> Adams
> PS. Maruda jestes i tyle, bardziej serio to powinnes byc szczesliwy
> ze trzy lata bez zadnej awarii ! :-)))

Pozdrawiam!

Ja_Nul