Re: Cichy zasilacz?

Autor: A'tomek (atmk45_at_x.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 12:57:39 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bj6vf1$qei$1_at_news.onet.pl...

> Zobacz nawet jednego z kilkudziesięciu PDF'ów PAPST'a:
> http://www.papst.de/pdf_dat_d/Seite_18.pdf
> Producent wyraźnie zaznacza, że niektóre modele generują 32-37 dBA, ale są
> też takie, które mają 12 dBA. Zakładając, że jeden z nich (albo jego
> zmodyfikowana wersja) ląduje w zasilaczu i podczas pracy trafia na
niewielki
> opór grila, to dane podawane przez producenta mogą być jak najbardziej

Ja tak tylko z ostrożności wymyślam...

> realne. W dodatku te zasilacze mają potężne radiatory, więc nawet przy
> pełnym obciążeniu nie potrzebują takiego chłodzenia jak inne modele -
zatem

Gdzieś tu czytałem że te proSilence to zmodyfikowane Fortrony, czyli podobno
dobre ( test tomshardware ).
Chodzi ci że te fabryczne fortrony mają od razu duże radiatory ?

> pełna moc zasilacza może wymagać np. połowy mocy danego wentylatora - co
> bezpośrednio przekłada się na natężenie generowanego dźwięku.

Zgadza sie