Re: Neostrada, instalacja - pytanie początkującego

Autor: lik (lik_at_lik.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 13:11:13 MET DST

> głupie pytanie: a jak mam to zrobic?? (tego windialera??) :)

w zasadzie tak samo jak modemowe ppp

Win XP:
IE > Narzędzia > Opcje Internetowe.. > zakładka Połączenia > Dodaj..> Połącz
z siecią za pomocą komunikacj szerokopasmowej..

dalej się męcz

potem w: IE > Narzędzia > Opcje Internetowe.. > zakładka Połączenia
ustaw jeszcze (*) Wybież za każdym razem kiedy nie ma połaćzenia sieciowego

i już

lik