Re: Asus vs. Epox vs. Abit vs. Soltek

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 23:01:45 MET DST

Użytkownik "marcus075" <ciach-marcus075_at_xl.wp.pl> napisał w wiadomości

> dokładnie te...
USB

> w zasadzie mi zależy na cenie (musze jeszcze ram kupić) a na to będzie max
> 500-600zł...

w 500-600 to sie chyba nie zmiesci tylko Zenith i Nowy Gigabyte :P

Z tych 3 to najlepszy jest wg mnie Abit NF7-S v2.0 ... No ale to moje zdanie
:) uzywam tej plytki juz od jakiegos czasu i jest spoko :) dziala pieknie
... pieknie sie kreci procek ... bardzo dobra wydajnosc na tych samych
podzespolach (wczesniej mialem problemy z tym wlasnie EPOXem ktorego
rozwazasz) bardzo dobre wyposazenie w standardzie, no i przynajmniej 2 lata
gwarancji :)
Mankamentem jest to ze odrazu trzeba dosmarowac pasta chipset bo to co daja
to ledwo na 1/2 chipa lezy.
Plusem dodatkowym jest bardzo dobra muzyka na abicie ... bo Epox i Soltek
ZTCW nieposiadaja mostka MCP2-T (a jak posiadaja to nie uzywaja w pelni:)