Re: jaki model LCD 17 czy 19"

Autor: Janek (microstar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 22:50:40 MET DST

> polecam samsunga 191T 19``, którym nie mogę się nacieszyć (używam, go
> też jako telewizora)
> na niemieckiej stronie dyskusyjnej o monitorach LCD www.prad.de jest
> często chwalony
> pozdr
> Mariusz

Zgadza się. Niezły, oglądałem na żywo, bo sam się przymierzałem.
W końcu z kilku (iiYama, NEC, Samsung) wybrałem Neovo F-419,
bo firma zagwarantowała mi na piśmie (w gwarancji 3 letniej na całość)
wymianę na własny koszt, gdyby pojawił się w ciągu 30 dni od zakupu choćby
jeden
uszkodzony piksel (martwy lub świecący innym kolorem). I jestem zadowolony.

--
pozdrawiam  :)
Janek