Re: Asus vs. Epox vs. Abit vs. Soltek

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 10:42:13 MET DST

Ja bym wzial Abita, choc obecnie mam Asusa i jestem rowniez bardzo
zadowolony.
Ostatnio na epoxie mialem problem z kreceniem procesora, nie znalazlem
przyczyny bo nie bylo czasu na testy, moze slaba seria procka...albo ten
nieszczesny radiator.
 Wczoraj walczylem z gigabytem na via kt400a. Po instalacji systemu i probie
instalacji Via sp 4in1 sypal sie system, po 3 instalce windy dalem sobie
spokoj z tym patchem :-P..... na dzien dzisiejszy tylko nforce, a reszta to
chyba kwestia potrzeb czyli wyposazenia i zawartosci portfela.

--
pozdrawiam
dymek