Re: jaki model LCD 17 czy 19"

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom_m_at_lpa.a3.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 20:45:50 MET DST

> Agudo, b.dziekuje za linka i opinię. Przejrzałem test Samsunga 19T, niepokoi
> mnie tylko odświeżanie max 85 Hz. Jeśli masz chwilkę, napisz coś więcej.

Czestotliwość odświeżania nie jest tym samym parametrem w LCD i CRT. W
kineskopowych decyduje o "mruganiu" i co za tym idzie męczeniem oczu, a
w LCD tylko do wykorzystania popularnych trybów graficznych. Żeby nie
pokazał się komunikat "out of range" i ciemność przy przełączeniu
niechcący na "nie ten co trzeba".

Napisz jeszcze jaki budżet masz przeznaczony na ten monitor. 17-tek i
19-tek jest cała masa. Należy dobrać monitor do zastosowania i najlepiej
do zakładanej gotówki.

Tom

NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com
tom(malpa)a3.pl, gg:189335