Re: jak podlaczyc sledz USB do plyty glownej?

Autor: TomaSz. (coregatabs_at_WYTNIJTOo2.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 14:21:15 MET DST

To ja się dołączę do tematu:
ze śledzia wyłazi kabelek

 1 2 3 4 5
-----------
| o o o o o |
| o o o o x |
-----------
 6 7 8 9

gdzie 'o' to otwór, a 'x' brak otworu
a na płycie głównej jako USB mam takie coś

  1 2 3 4 5 6 7 8 9
-------------------
| o o o o o o o o o |
| o o o o x o o o o |
-------------------
gdzie 'o' to nóżka, a 'x' brak nózki.

Jak to podłączyć, bo ten kabelek ze śledzia nie pasuje do miejsca na płycie,
tzn, rozstaw sięzgadza, ale brzegi wtyka są za szerokie i fizycznie to nie w chodzi.
Pewnie można by to spiłować, ale nie wiem czy to coś da.
Ewentualnie gdzie znajdę opis takiego ustrojstwa, nóżka po nóżce,
to podrzucę znajomemu elektronikowi, żeny zrobił mi takie coś z taśmy flopa.

Płyta to pc 100 - M726 pod PII

TomaSz.
"Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją,
zapadłaby nad światem wielka cisza." [A. Einstein]