jak podlaczyc sledz USB do plyty glownej?

Autor: John Doe (who_amiNIESPAMUJ_at_o2.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 14:03:57 MET DST

witajcie!

mam taki problem, ze dokupilem niedawno sledz USB i teraz musze go
podpiac do plyty, ale nie wiem jak. sa dwa wtyki w sledziu kazdy
ma po 5 pinow w jednym rzedzie. z jednej strony jest strzalka i napis
CKM (przy czerwonym kablu).
na plycie natomiast mam dwa rzedzy pinow po piec w kazdym,
sa oznaczone piny (1-2 z jednej i 9-10 z drugiej strony) a przy 9
i 10tym pinie jest biala strzalka.

a wiec strzalka do strzalki czy strzalka na wtyku do 1 i 2 pinu na plycie ?

pomozcie, pls,
z gory dziekuje
hs