Re: Soltek SL-75FRM-L i Asus A7V8X

Autor: Hoodys (hoodys_at_WYTNIJTOwp.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 11:35:30 MET DST

Przemko napisał:

> Witam,
>
> Stanalem przed problemem zmiany plyty z Asus A7N8X Seluxe na cos innego,
> poniewaz moja karta dzwiekowa (nota bene dosc droga) za zadne skarby nie
> chce wspolpracowac z ta plyta. Doszedlem do wniosku, ze na wymianie plyty
> strace duzo mniej niz na zmianie karty.
>
> I tutaj mam pytanko. Poniewaz producent karty podaje, ze wspolpracuje ona z
> Soltekiem SL-75FRM-L, oraz z plytami zbudowanymi na bazie VIA KT400, to
> ktora z tych plyt wybrac ? Jakos nigdy nie mialem do czynienia z plytami
> [...]
hmm wiec tak, pracuje w sklepie praktycznie wszystkei kompy skladamy a
raczej skladalismy na soltekach :), plyta jest przyzwoita wrecz bardzo
dobra jak za ta cene sprzedalismy ponad 50 modeli tej plyty i jak do tej
pory zadna nie wrocila na serwis wiec chyba jest calkiem spoko, ale
jesli chcialbys kupic jakis nowszy model solteka to odradzam najnowsze
modele sa do bani wydajnosc niska problemy z wykrywaniem urzadzen
rozpoznawaniem procesora itd. 75FRM byl chyba ostatnim tak dobrym
produktem solteka. Co do asusa to ogolnei nei polecam bo byla seria plyt
defektowych po pewnym czasie padaly kondensatory. Ale jesli zdecydowal
bys sie jeszcze na inny model to kupuj to co mam teraz GigaByte 7VT600
1394 tania mega stabilna plytka z full opcja, cena ~350 zl, kt600, sata
raid (ma tez ata), firewire, minidv, usb2 agp x8, ddr400 fsb 400. A
wracajac jescze do kt 400 to lepiej bierz z kt400a