Re: Radeon 9100-problem

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 06:18:52 MET DST

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> napisał w
wiadomości news:h2halb-9s5.ln_at_fastviper.viper.lan...
> Santana claimed:
>
> Wniosek: monitor jednak cuś cienki do tej karty. Może nie ustawiaj
1600x1200 ?
> Stare monitory tego nie lubią. Mój 15" CTX psuł się i strasznie się
grzał[1]
> jak mu żyłowałem parametry odświerzania swoim radeonem.

Spoko spoko, ja nie jestem ekstremista :) Monitorek normalnie używam
1024x768 85 Hz. Poza tym to, że tak powiem, bieżący model (ma niecałe pół
roku) i nie bardzo chce mi sie wierzyć że "nie obsługuje" nie najnowszej w
końcu karty. Zreszta testowałem ongiś Radeona 9200 i wszystko było w
porządku. Skłaniam sie w kierunku zwalonej karty, ale chce się upewnić
ponieważ kupiłem ją w sklepie internetowym i coś czuje że może być niezła
jazda z reklamacją :(
Pozdrówka