Re: athlon 64

Autor: }*HEARTSHADE*{ (mailamamna_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 05:42:41 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <
> Nie wiem, co Ci się nie podoba.
Nie podoba mi sie wydajnosc ATHLONKA 64 na 64 bitowym systemie i
np. 32 bitowym 3d marku...

> Po pierwsze, procesor 2.2 GHz rozwala w wielu zastosowaniach
> procesor 3.2 GHz Intela,

Ja sie z tego ciesze, Ty sie z tego cieszysz, ale jest jeszcze cala rzesza
ludzi ktorzy cenia sobie ilosc Mhz czy Ghz i to oni beda zadawac te trudne
pytania
"a ile on tam ma naprawde tych herzow". Do konca mialem nadzieje ze Amd nie
zrealizuje swojego planu i wypusci procki z normalnym taktowaniem, ale z
tego
co widze to ida ku temu co kiedys zapowiedzieli,ze:
1 mhz AMD bedzie sie rownal 2 mhz Intela

> Po drugie, chyba nie będzie dla Ciebie dziwne stwierdzenie,
> że AMD specjalnie nie pokazuje procesora, który może mieć
> jeszcze lepsze osiągi.

Hm... wedlug mnie powinno byc odwrotnie.
Pokazac najpierw potezna moc,a potem pomalutku ku niej prowadzic
cala linie produkcyjna. Liczy sie pierwsze wrazenie i jak pisalem wczesniej
ludziom takim jak my (czytaj z branzy) to nie uderzy w glowe, ale calej
rzeczy Intelowych klientow zapewne tak. Jezeli AMD w kilku gowniancyh
gazetach i serwisach wygra nad intelem - marketingowy sukces murowany

> Architektura Athlona 64 pozwala mu
> spokojnie sięgnąć taktowaniem poziomu 3.5 GHz (obecnie 2.0
> - 2.2 GHz) bez poważnej zmiany technologii.

Slyszales o dzisiejszych planach intela .... ???

> marketingowych. W związku z tym nie widzę powodów do narze-
> kania ;)

Nie narzekam Radku, jestem za AMD i gdy slysze firmy typu
intel,nvidia czy tepsa zaciskaja mi sie zeby. Chcialbym by Amd
zdjelo korone Intelowi, tak by ten obnizyl ceny swoich produktow
przynajmniej o
30-40 %. W bardziej nierealnych marzeniach pozostaje wizja nieistnienia
INTELA,
ale to tylko marzenia...