Re: RATUNKU

Autor: Wojtas (womacomp_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 00:12:25 MET DST

Użytkownik "Bruner" <brunerro_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Od kilku dni nie mogę sprawdzić poczty, bo co tylko odpalę to mi się
ładują
> maile z wirusami, bez przerwy, tak że nie nadązam z wykasowywaniem. Nie
wiem
> co się dzieje i jak temu zaradzić. Podczas pisania tej wiadomości przyszło
> 15 maili z wirusami.
> HELP

Tak niestety maja wszyscy co uzywaja darmowych skrzynek na znanych portalach
które w dupie maja kontrolę antywirusową choć głośno o niej sie chwala
przy kazdej okazji.
Myślę że jedynym lekarstwem jest sabotaż a mianowicie , kazdy z nas
powinien pozakładać po 100 kont i niech im się kurna to wszystko
zapcha w tydzień!!!!!Może ktoś zwróci na to uwagę!!!

Pozdrawiam
Wojtas