Re: Przyrost predkosci w HDD z duzym cachem?

Autor: locroos_at_op.pl
Data: Tue 30 Sep 2003 - 00:09:56 MET DST

> Witam,
>
> Czy 8 MB cache'u w dyskch o wielkosci 120GB daje wymierny przyrost predkosci
> w porownaniu z dyskami z 2MB cachem dla domowych zastosowan?
Dyski z caschem 8MB sa wiele wydajniejsze, ale nie jestem przekonany, czy
przyda ci sie to w domowych zastosowaniach. W domu to mozesz liczyc na wygode
i moze wieksza oszczednosc czasu, gdyz niektore rzeczy zrobisz szybciej, ale
nie wiem ile to jest dla ciebie warte... bo za te 8MB bedziesz musia troche
wiecej zaplacic.

> Czyli: do magazynowania danych 8 czy 2MB cache'u wystarczy?
Do magazynowania danych to raczej wystarczy taki z 2MB... wszystko zalezy od
ambicji.