Re: RATUNKU

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 23:56:05 MET DST

Bruner dnia 2003-09-29 stwierdził(-a):

> Od kilku dni nie mogę sprawdzić poczty, bo co tylko odpalę to mi się
> ładują maile z wirusami, bez przerwy, tak że nie nadązam z
> wykasowywaniem. Nie wiem co się dzieje i jak temu zaradzić. Podczas
> pisania tej wiadomości przyszło 15 maili z wirusami.
> HELP

Spoko. niedługo minie:) To pewnie posty ze svenem przychodzą. Jeżeli
możesz to ustaw sobie filtr w którym wyrzuca te gdzie w polu "do:"
pojawia sie inny mail niż twój:) Bo te maile tak mają. I często też
inne ze spamem.

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700