Dyski twarde - problem z prawidlowym rozpoznaniem?

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 09:40:36 MET DST

Witam,

mam Solteka KAV2 (KT133A) z najnowszym biosem i mam problem z dyskami.
w komputerze mam 40GB Quantuma i 80GB Caviara.
Wszystko ladnie chodzi, bios slicznie rozpoznaje.... tylko niektore programy
widza te dyski
jako dyski 8GB! Np Ranish pokazuje blad w informacjach o dysku i na czerwono
partycje.
Natomiast inna 40GB (np. samsung) jest rozpoznawana calkiem prawidlowo.

Niby nic zlego sie nei dzieje, wszystko chodzi jak trzba, ale przez ten blad
np. DiscDoctror
Nortona nie chce sie uruchamic, bo pisze, ze dysk jest zle skonfigurowany.

Dlaczego niektore dyski sa widziane poprawnie a inne nie? Czy ktos moglby mi
odpowiedizec
na te zagadke?
Wolalbym, zeby jednak dyski byly widziane prawidlowo, czasem jakis scandisc
sie przyda...

Pozdrawiam,
Janusz