plik " ZbThumbnail.info " co to jest i jak to usunac ?

Autor: PoSaZek (e-mailUsunTO_at_e-post.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 09:42:55 MET DST

Witam

Od pewnego czasu zauwazylem ze w wiekszosci katalogow nowo utworzonych
pojawia sie w moim komputerze w domu i w pracy plik o nazwie:
ZbThumbnail.info - plik zajmuje ok 28Kb .
Zastanawiam ie co to jest ? w domu mam Windows 98SE a w pracy Windows XP ten
drugi akurat jest chroniony Nortonem antywirusem wiedz to raczej nie jest
wirus. Moze ktos wie ? byc moze uaktywnilem w systemie jakas opcje jakies
stronicowanie czy cos i taki plik mi sie tworzy ale moze ktos mial z tym do
czynienia i potrafi to usunac? szczegolnie denerwuje mnie to gdy sciagam
pliki z aparatu cyfrowego i w kazdym katalogu mam 1 sztuke takiego smiecia !
Pozdrawiam