Re: Czy ten dysk jest uszkodzony?

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 09:33:37 MET DST

"BoloBajerolo" <tmaciag_at_willow.iie.uz.zgora.pl> wrote
>To by się zgadzało. Ja mam ten dysk od 5 miesięcy, czyli w sumie niezbyt
długo. Jeśli to test,
>to ciekawe czy mu to przejdzie?

Niestety musze was zmartwic, CHYBA nie przejdzie. Ja mam seagate'a 6gb i od
kilku dobrych lat
non stop, co jakis czas (30, 60 min) robi kilku (5-10) sek cos... nie wiem
co, ale wlsnie
sobie stuka glowicami, jakby cosik czytal. dosc irytujace :(
zwlaszca w nocy, jak cisza panuje dokola.

Pozdrawiam,
Janusz