Re: powazny problem

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 22:00:00 MET DST

ZOMO wrote:

> zauwazylem problemy z rozpakowywaniem niektorych archiwow
> (ZIP, CAB, samorozpakowywujacych EXE)

tzn.? CRC Error? Jak często? przy jakiej wielkości archiwach?

> POMOCY !! niestety nie jestem servisantem i nie mam do
> dyspozycji komputera na czesci, zeby wymieniac na probe
> RAM, proca, plyte...

wyłączyć DMA dla dysków - a nuż coś jest nie tak z transferem a Windows
ignoruje CRC dla transferów (nie zdziwiłbym się).

memtest86 - z bootowalnej dyskietki przetestujesz pamięć (kilka godzin)

CPUburn/burnK7 + prime95 (google: mersenne prime) - jeśli CPU się
przegrzewa i sporadycznie sieje błędami to prime powinien się wyłożyć.
BurnK7 mu to ułatwi podgrzewając procka nieco bardziej niż sam prime by
umiał (kilka godzin).

--
Pozdrówka,
        Artur