powazny problem

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 21:43:06 MET DST

mam problem z komputerem w firmie - przezyl jakas awarie
- z tego co sie zorientowalem dysk (fujitsu-IBM) nalapal
badsektorow i wysypal sie WIN98 razem z cala reszta...
po zainstalowaniu nowego dysku wgraniu na nowo WIN98SE PL
zauwazylem problemy z rozpakowywaniem niektorych archiwow
(ZIP, CAB, samorozpakowywujacych EXE) - z tym ze pliki
te daja sie idealnie rozpakowac przez inne komputery w sieci
(czytajac przez siec pliki zapisane na tym popsutym komputerze)
tak wiec nie sa to pliki uszkodzone, ani zle odczytywane....
problem tkwi w jakims bledzie algorytmu dekompresji
juz w samym hardwarze komputera
?!!!!
co to moze byc ?? procesor to Duron 800, plyta Microstara
(nie pamietam w tej chwili pelnej nazwy) do tego 128 RAM DIMM
acha.... - sprawdzilem to tez pod innymi systemami
(WIN95PL, WIN2000PL) i ciagle jest to samo....
????

POMOCY !! niestety nie jestem servisantem i nie mam do
dyspozycji komputera na czesci, zeby wymieniac na probe
RAM, proca, plyte... ale jesli ktos ma pomysl czego to wina
to moge zaryzykowac i rozebrac jakis inny w firmie, chociaz
wolalbym tego nie robic....

ZOMO