Re: [OT]Re: stara karta muzyczna

Autor: marcus075 (ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 19:40:39 MET DST

> Przecież nikt
> do używania tego systemu operacyjnego Cię nie zmusza.
tak... a producenci sprzętu, których łaskiewie nie napiszą draiverów do
Linuksa tylko do Windows'a? Siedziałem kiedyś na Linuksie, jest to bardzo
hmmm... system dość skomplikowany

> Są inne alternatywy
> (darmowe) - choćby linuks!
Linux... a soft pod Linuksa? Widziałeś może jakieś gry (orginalne?) Mi się
nie zdażyło... a z pracą gier pod Windows na Linukie była ciężko...

> Np. Slackware Linux 9.1 - 0 zł (lub powiedzmy ok. 30 zl z np. Linux+) do
tego
> OpenOffice 1.1 BETA - 0 zł (lub powiedzmy z odpowiednim numerem jakiejś
gazety).
ja to mam! tylko jest totroszkę zbyt skomplikowane (mam mdk9.0 pl)

> Poza tym - popatrz na to z innej strony - to jest ich (programistów
Microsoftu)
> praca, więc chyba coś im się należy (jakaś kasa).
ok, ale tyle? ja rozumiem, sztab ludzi i te sprawy, ale gdyby Windows
kosztował 100zł to gwarantuje Ci żę bym go kupił- przynajmniej miałbym pomoc
techniczną (która i tak nic nie pomaga) i łatki...

I jeszcze abstrachując od tematu [poruszałem na pl.soc.prawo], jest "firma"
w Polsce która łamie ewidentnie ustawe antymonopolową... Wiesz co to? Nie?
Odpowiem: ZUS! Dlaczego? A dlaczego nie ma Płatnika pod Linuksa? (wersji
oficjalnej, nad nieoficjalną trwają prace). To zmusza firmy do kupowania
Windows'a, ale Linux jest taki piękny:) (piękny: patrząc na cene)

--
Pozdrawiam, marcus075
ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl