Re: [OT]Re: stara karta muzyczna

Autor: Andrzej Lisowski (dagobah_at_bryza.net)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 23:50:43 MET DST

W artykule <bl7728$arv$6_at_news.onet.pl> marcus075 napisał(a):

> tak... a producenci sprzętu, których łaskiewie nie napiszą draiverów do
> Linuksa tylko do Windows'a? Siedziałem kiedyś na Linuksie, jest to bardzo
> hmmm... system dość skomplikowany

Tylko tak Ci się wydaje. To mit, że Linuks jest trudny! Każy w miarę
inteligenty człowiek sobie z nim poradzi. A sterowników powstaje coraz
więcej do tego systemu.

> Linux... a soft pod Linuksa? Widziałeś może jakieś gry (orginalne?) Mi się
> nie zdażyło... a z pracą gier pod Windows na Linukie była ciężko...

A co? Uważasz, że jest mało wartościowego oprogramowania na Linuksa? Może po
prostu nie umiałeś znaleźć? Jeżeli chodzi o gry to się z Tobą zgodzę, ale
specyfika Linuksa jest jakby trochę inna od Windows. Poza tym istnieje takie
coś jak WINE (wiesz co to?)... Moża z nim popróbować.

> tego
> gazety).
> ja to mam! tylko jest totroszkę zbyt skomplikowane (mam mdk9.0 pl)

Aa... To już inna sprawa...

> I jeszcze abstrachując od tematu [poruszałem na pl.soc.prawo], jest "firma"
> w Polsce która łamie ewidentnie ustawe antymonopolową... Wiesz co to? Nie?
> Odpowiem: ZUS! Dlaczego? A dlaczego nie ma Płatnika pod Linuksa?

Zapytam jeszcze raz : a Ty wiesz, co to WINE? Choć od razu zastrzegam, że nie
pracowałem z zestawem Płatnik+WINE, więc nie wiem, jak się sprawuje.

I proponuję EOT, bo to do nieczego nie prowadzi i ma się nijak do tematu grupy.

Pozdrawiam
        Andrzej

--
"W ludziach więcej rzeczy zasługuje