Re: athlon 64

Autor: Mickor (mickor_at_poczta.fm)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 13:59:41 MET DST

Hej!
Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> napisał w
wiadomości news:4m96lb-mcl.ln_at_fastviper.viper.lan...
> Mickor claimed:
>
> Srają gcc na głowę. Icc jest niekompatybilny, nie rozumie kodu jaki
pisze
> większość developerów, nie ma do niego źródeł i nie daje żadnego zysku
poza
> procesorami P4. Żeby nie wiem jaki był wspaniały to Intel ma zupełnie
w dupie
> standardy jakie panują w środowisku i w związku z tym nie ma szans na
> przepchnięcie swojego kompilatora.

No wiesz,jak zalezy mi na szybkosci to pisze kod tak aby sie kompilowal
na ICC. W koncu ten 30% wiekszy speed jest nie do pogardzenia.
Generalnie zachodzi relacja:
dziala na ICC => dziala na gcc ale nie odwrotnie. Mam to na wzgledzie
gdy tworze kod jest ok bo dziala i tu i tu.

Pozdrowionka