Re: ecs k7s5a

Autor: Jasiek (jasiek_at_dla_spamera.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 20:48:11 MET DST

Lopi <lopi83_at_poczta.onet.pl> pod wpływem zwarcia w instalacji elektrycznej
mózgu wygenerował(a):
> In news:biq11n$6qb$1_at_news.telbank.pl,
> Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fmv> typed:

> mialem na muysli cos mniejszego, ale od przybytku glowa nie boli ;)

Ja mam to gówno. Co 2 miechy muszę instalowac system bo kontroler SISowy (powinni im zabronic produkować "chipsety" do płyt głównych) robi mi demolkę na dyskach. Do tego częste zwisy - nie daj boże włączyć zbyt dużo procesów. No i oczywiście płyta jest strasznie wolna. Ma słaby Bios bez obsługi możliwości automatycznego odcięcia zasilania w przypadku zbyt wysokich temperatur (co niestety w przypadku AMD się zdarza często)
Jednym słowem płyta słaba, wolna, zawodna i do tego w każdej chwili może się spalić lub zniknąć dane z dysków - KAASZAAANAAA.
Następnym razem za darmo nie kupię produktu ECSa, a w szczególności z chipsetem SIS.

- Jasiek

--
Proszę o nie odsyłanie do "gogli"