Re: BIOS dla K7S5A

Autor: Arkadiuss (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 07:37:11 MET DST

"ak" <artekPC_at_interia.pl> wrote in message
> Chcialbym zapodac nowy bios dla tej plyty i pytanie czy tu sa najnowsze
> biosy ?:
> http://www.ocworkbench.com/2002/ecs/k7s5abios/cheepobios.htm
> i czy dla tej plyty mojej , ktora jest bez LAN'a zapodac wersje Cheepoman
> BIOS chb1001f (w/fastwrites) z 29 Nov, 2002 ?moj aktualny bios to
oficjalny
> z 02/10/29 .

fastwrites i tak raczej Ci nic nie da, chyba ze masz grafike obslugujaca ten
tryb. Tak czy siak bedzie działać i ta wersja z fastwrites i wersja winth
Lan/no Lan. Jest wylacznik Lanu.

> Czy instalacja tego biosu da mi mozliwosc ustawienia DURONA 1300 i DDR266
> na 133/133 i bedzie stabilnie to pracowalo ze zwyklym BOX'owym wentylem ?
> dzieki za pomoc

Osobiście wątpię żeby ze 100MHz ten duron wskoczył na 133 bez podnoszenia
napięcia. Zawsze moża się pobawić w ołówkowanie i przepalanie mostków.
Polecam jesli chodzi o Durona to medoda łatwa i przyjemna :D

pozdr.
Arkadiuss