Re: Stary Athlon XP 1700+ - podkręcanie

Autor: Jasiek (jasiek_at_dla_spamera.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 20:40:27 MET DST

Lopi <lopi83_at_poczta.onet.pl> pod wpływem zwarcia w instalacji elektrycznej
mózgu wygenerował(a):

Nie rozumiem po co ta cała dyskusja AMD produkuje procesory, które już są fabrycznie podkręcone. Ja mam AMD Athlon 0,9MHz, komputer we wnęce w biurku, specjalny radiator, wiatrak i płytkę przewodzącą na procesor i temperaturę wewnątrz kompa 38 stopni, a na procku 51 stopnia - w upalne dni dochodzi do 60.

- Jasiek

--
Proszę o nie odsyłanie do "gogli"